Doživotní záruka Brodit

Pokud výrobek Brodit selže v důsledku výrobní vady nebo nedostatečné kvality, tak vám Sunnysoft s.r.o. zdarma poskytne nový totožný výrobek během celé životnosti výrobku.

Doživotní záruka se nevztahuje na:

  • poškození způsobené v důsledku nadměrného zatěžování či nadměrného opotřebení
  • výrobky, které byly jakýmkoliv způsobem upraveny nebo úmyslně či neúmyslně poškozeny, například zahříváním, broušením či jinými úpravami nebo vnějším působením
  • výrobky, které byly použity k jinému účelu, než pro který je výrobek určen, nebo byly použity způsobem, který není v souladu s pokyny k použití výrobku
  • výrobky, které byly zakoupeny od jiného prodejce než Sunnysoft s.r.o.
  • výrobky, které jsou již vyřazeny z prodeje a není za ně možné poskytnout identickou náhradu
  • elektrické a elektronické části a součásti výrobků
  • části a součásti výrobků, které jsou z materiálů považovaných za položky obecného opotřebení, jako jsou přísavky, samolepky, gumové části, pěnové podložky, látkové či kožené části atd.

Doživotní záruka se vztahuje pouze na prvního majitele. V případě uplatnění doživotní záruky vám může být účtována doprava v případě, že si budete přát výrobek zaslat na adresu.

Postup uplatnění doživotní záruky:

  1. Vyfoťte poškozený výrobek tak, aby bylo místo poškození jasně vidět.
  2. Do emailu uveďte produktové číslo dílu, tak nám jej pomůžete přesně identifikovat. Produktová čísla začínají na PBR- nebo se jedná o 6 číslic.
  3. Napište nám své jméno, poštovní adresu a telefon.
  4. Do předmětu emailu uveďte "doživotní záruka Brodit" a odešlete na reklamace@sunnysoft.cz
  5. Reklamační technik posoudí poškození dle zaslaných fotografií. Technik vás může požádat o dodání poškozeného dílu. V případě uznání nároku na doživotní záruku se s vámi dohodne na způsobu dodání nového dílu.